Werkzaamheden (backoffice portaal)

Een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' kan hier een management overzicht bekijken aangaande de werkzaamheid van de backoffice medewerkers in het portaal. Er worden statistieken bijgehouden van bijvoorbeeld hoeveel tijd een medewerker gemiddeld per maand of per dag besteed aan het verwerken van documenten en banktransacties. 

Vanuit de desktop in het Yuki backoffice portaal klik je op de tegel 'Werkzaamheden' om een overzicht te bekijken van de werkzaamheden van de backoffice medewerkers in de domeinen van het portaal.

                             

Het volgende scherm wordt geopend:



Je kunt de werkzaamheden van de backoffice medewerkers in het portaal bekijken per:
  • Domein (dit overzicht wordt standaard geopend)
  • Backoffice
  • Backoffice en domein (overzicht kan worden gedownload als Excel bestand). 


Backoffice werkzaamheid (per domein)

In het hierboven afgebeelde scherm zie je de werkzaamheden van de backoffice medewerkers in elk domein (inactief, actief en opstart) van het portaal.
Omkaderd zie je de totale tijd in uren en minuten die is besteed aan de verwerking van transacties (handmatig en automatisch).

Door te klikken op > voor de naam van een domein kun je bekijken welke backoffice medewerkers werkzaam zijn geweest in het desbetreffende domein:



Door te klikken op de > voor de naam van een backoffice medewerker zie je het aantal seconden dat een specifiek Yuki scherm (toepassing) was geopend.




Backoffice activiteit (per backoffice medewerker)

Om de activiteit van elke backoffice medewerker in het portaal te bekijken selecteer je linksboven in je scherm 'Backoffice'. Het volgende scherm wordt geopend:



Omkaderd zie je de totale tijd in uren en minuten die is besteed aan de handmatige verwerking van transacties in alle domeinen (actief en opstart) van het portaal.

Door te klikken op > voor de naam van een backoffice medewerker kun je bekijken in welke domeinen deze medewerker werkzaam is geweest:



Door te klikken op de > voor de naam van een domein zie je het aantal seconden dat een specifiek Yuki scherm (toepassing) was geopend:




Backoffice activiteit (per backoffice medewerker en domein)

Om de activiteit van elke backoffice medewerker in elk domein te bekijken selecteer je linksboven in je scherm 'Backoffice en domein'. Het volgende scherm wordt geopend:



Omkaderd zie je de totale tijd in uren en minuten die door de backoffice medewerkers is besteed aan de verwerking van transacties (handmatig en automatisch).

Om dit overzicht te downloaden als een Excel bestand klik je op de knop 'Download' rechtsboven in je scherm. 



Filters

Afhankelijk van het geselecteerde overzicht (Domeinen, backoffice of backoffice én domein) kun je gebruik maken van verschillende filters:
  • Alle administraties of alleen het (sub)portaal met de domeinen waarvan je de verwerkte transacties wilt bekijken
  • Specifieke maand
  • Specifieke dag
  • Actieve/opstart, actieve óf opstart domeinen
  • Transacties vanaf ... t/m ...
De zoekbalk kun je gebruiken om domeinen te zoeken en vervolgens te openen.

Door te klikken op een kolomkop kun je elke kolom desgewenst in omgekeerde volgorde sorteren.




Zie ook: