Vragen (backoffice portaal)

Vanuit dit overzicht kan een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' of 'Portaal backoffice' alle vragen beheren over alle administraties die je voor de klanten voert. 

Standaard wordt de lijst met vragen getoond die gesteld zijn door de klant en die door een van de kantoormedewerkers beantwoord moet worden. 

Je kunt hier ook zien welke vragen door het kantoor gesteld zijn en bij de klant open staan.

Overzicht van alle openstaande en/of afgehandelde vragen van de klant en de medewerkers van het kantoor.

Vanuit de desktop in het Yuki backoffice portaal klik je op de tegel 'Vragen' om een overzicht te bekijken van de openstaande en/of afgehandelde vragen in de domeinen van het portaal.



LET OP!
Een persoonlijk overzicht met openstaande vragen kan door een gebruiker met de rol 'Portaal backoffice' worden geopend door vanuit deze desktop te klikken op het kengetal 'Vragen' bovenin je scherm.



Het volgende scherm wordt geopend:



Door te klikken op de omschrijving van een vraag óf op  > voor een vraag wordt de vraag en het document of de transactie waar de vraag over gesteld wordt direct geopend in de desbetreffende administratie. 



Bij het beantwoorden van de vraag wordt het dossier direct bijgewerkt en ontvangt de klant een e-mail. Je kunt instellen wie de diverse soorten berichten (e-mails) bij de klant ontvangt (berichten van Yuki).



Zie ook: