Vraag van backoffice aan gebruiker

De backoffice kan alle door Yuki aan hen toegewezen vragen vanuit het portaal bekijken en daarna via het domein in de Yuki Postbus afhandelen.



De backoffice moet bij een vraag het volgende aangeven:
  • Vraag of mededeling aan de gebruiker óf aan de salarisadministratie
  • Bestemd voor het domein of een bepaalde administratie
  • Bestemd voor een specifieke gebruiker of een andere backoffice medewerker.

De backoffice kan in het dropdown menu een standaard vraag of antwoord selecteren.
Daarnaast kan er een interne backoffice notitie (niet leesbaar voor gebruiker) en/of een document uit het Yuki archief worden toegevoegd. 

Na het klikken op de knop 'Versturen' ontvangt de gebruiker op zijn of haar login e-mailadres een mail met daarin een link naar de vraag of mededeling:
  • Vraag met het onderwerp 'Yuki heeft een vraag'. In de mail staat de startvraag vermeld, eventuele antwoorden en nieuwe vragen in dezelfde vraag worden niet getoond in het mailbericht. Daarvoor moet je inloggen.
  • Mededeling met het onderwerp 'Yuki vraagt je aandacht'. In de mail staat de tekst van de mededeling.

LET OP!
Standaard is de vraag of mededeling bestemd voor de gebruiker die bij de berichten van Yuki is ingevuld.


De gebruiker kan de vraag van de backoffice:



  • Beantwoorden, eventueel een document uit het Yuki archief of vanaf de computer toevoegen en opnieuw versturen.

  • Doorsturen naar een andere gebruiker. Hij of zij ontvangt hier geen mail over.


De gebruiker kan de mededeling van de backoffice:



  • Doorsturen naar een andere gebruiker. Hij of zij ontvangt hier geen mail over.

  • Afhandelen.


LET OP!
Een mededeling die door de gebruiker is afgehandeld kan vervolgens, indien gewenst, door de backoffice worden verwijderd.



Zie ook: