Tevredenheid (instellingen)

Wanneer een kantoor ervoor heeft gekozen om klanten regelmatig te vragen naar hun tevredenheid moet deze functionaliteit door de gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' worden aangezet en vervolgens ingesteld worden.

Een gebruiker met de rol 'Portaal backoffice' kan de instellingen van de tevredenheid alleen inzien.

In je Yuki backoffice portaal klik je rechtsboven in je scherm op 'Instellingen'.



Het volgende scherm wordt geopend:



Klik op het icoon 'Algemeen'. Het volgende scherm wordt geopend:



In dit scherm vind je de instellingen voor steekproeven, tevredenheid en toegangsinstellingen voor eindgebruikers.

Klik bovenin je scherm op de knop 'Bewerken' en zet de functionaliteit klanttevredenheid aan of uit d.m.v. het selectievakje achter 'Laat klanten regelmatig hun tevredenheid aangeven'.

Daarna stel je de maandelijkse frequentie van de vraag over de tevredenheid in en formulier je vervolgens desgewenst je eigen standaardvraag in het Nederlands, Engels of Frans.

Klik vervolgens op de knop 'Bewaren' om deze instellingen op te slaan.



Zie ook: