Tevredenheid (backoffice portaal)

Het is in Yuki mogelijk om alle klanten in een portaal regelmatig te laten vragen naar hun tevredenheid. 

Eens in de zoveel maanden verschijnt er dan bij de klant bij het inloggen een pop-up scherm met een vraag over de klanttevredenheid.
Zij kunnen deze tevredenheid aangeven d.m.v. het kiezen van één van de vijf smileys (score 1 - Heel tevreden tot en met score 5 - Heel ontevreden). Bij een score van 3 of hoger kan de klant ook aangeven of hij/zij hierover contact wil hebben.

Deze functionaliteit moet door een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' rechtsboven in het backoffice portaal worden aangezet en ingesteld door te klikken op 'Instellingen'

Vanuit de desktop in het Yuki backoffice portaal klik je op de tegel 'Tevredenheid' om een overzicht te bekijken van de klanttevredenheid van de klanten in het portaal.



Het volgende scherm wordt geopend:



Je kunt aangeven welk resultaat van de klanttevredenheid in deze lijst getoond moet worden:
  • Meest recente resultaat per domein
  • Alle resultaten
  • Resultaten per maand.

Daarnaast kun je deze lijst vervolgens filteren op de score (smiley) die door de klanten is gekozen.



De zoekbalk kun je gebruiken om domeinen (administraties) te zoeken en vervolgens te openen.

Door te klikken op een kolomkop kun je de kolommen 'Domein', 'Datum tevredenheid' en 'Tevredenheid rating' desgewenst in omgekeerde volgorde sorteren.


Opmerking over klanttevredenheid

Om een opmerking over de klanttevredenheid van een klant toe te voegen klik je op > voor de naam van het desbetreffende domein van de klant.

Het volgende scherm wordt geopend:



Je kunt hier notities invoeren over de score van de klanttevredenheid van deze klant en deze vervolgens opslaan door te klikken op de knop 'Bewaren'.





Zie ook: