Taken

Zijn er in je domein gebruikers met een rol aanwezig of heb je werknemers aangemaakt dan kun je bij elk document in Yuki gebruik maken van verschillende soorten taken. Een taak is een actie, vraag of opdracht voor een gebruiker binnen Yuki. Met taken kun je kleine werkprocessen (eenvoudig workflow systeem) binnen je bedrijf opzetten. Maak taken aan voor medewerkers bijvoorbeeld het aanmaken van een bestelling. 

LET OP!
Voor het opzetten van een workflow voor het goedkeuren van facturen en documenten en het vrijgeven van de betaling daarvan moeten de Workflow module en de Yuki Betaalservice geactiveerd zijn.

Het gebruik van taken is geïntegreerd in de module 'Agenda'.

In Yuki kun je een overzicht bekijken van alle taken die door jou moeten worden uitgevoerd.

Open de module 'Agenda' en klik links in je scherm op 'Taken'.



Het volgende scherm wordt geopend:


  1. Maak een nieuwe taak aan.
  2. xxx
  3. Groepeer de taken op taaksoort.
  4. Groepeer de taken op taakverantwoordelijke.
  5. Tag cloud.
  6. xxx
  7. Toon een aantal extra filters.
  8. Maak hier een keuze waarop je de taken wilt filteren: Omschrijving, Notities of Tags.
    Voer vervolgens het feitelijke selectiecriterium in.
    Door op de knop 'Zoek' te klikken wordt het filter op de lijst toegepast.
  9. Pas de getoonde kolommen in dit overzicht aan.
  10. Download het getoonde overzicht als een CSV bestand.


Zie ook: