Personeelsdossiers

In de personeelsdossiers zijn alle documenten die zijn aangeleverd van en over werknemers opgeborgen. Alle salarisstroken, declaraties, HR documenten en beoordelingen zijn per tabblad geordend.


LET OP!
Alleen de eigenaar van een domein (met de rol 'Directie) en gebruikers met de rol 'Directie' of 'HRM' kunnen de personeelsdossiers van alle werknemers bekijken. 
Alle overige gebruikers (indien werknemer) kunnen alleen hun eigen personeelsdossier bekijken vanuit hun eigen relatiekaart (via 'HR documenten').

De portaalbeheerder en backoffice kunnen niet de HR documenten (niet-financiële documenten) van alle werknemers bekijken!

Open de module 'Personeel' en klik vervolgens links in je scherm op 'Personeelsdossiers'.



Het volgende scherm wordt geopend:



Bovenin je scherm zie je de volgende knoppen:



  Toon of verberg het zijmenu (alle toepassingen in de module 'Archief').
  Maak een nieuw document aan.
  Upload meerdere documenten tegelijkertijd.
  Scannen.
  Toon de ordners waarin de documenten zijn opgeborgen.
  Lijstweergave (details) van documenten.
  Tag cloud
  Wel of niet tonen van schermvoorbeeld van het document.
  Wijzig eigenschappen van ordners en tabs.
  Zoeken van documenten op Aanmaker, Relatie, Onderwerp, Tag of Bedrag. In het Zoekveld typ                       je vervolgens de naam, tekst, tag of bedrag waarnaar je wilt zoeken.
  Archief instellingen, instelling van het standaard beveiligingsniveau voor niet-financiële documenten.
  Bekijk de ordners van een bepaalde administratie of van alle administraties in het domein. 

Daarnaast kun je alleen de personeelsdossiers van een bepaald jaar opvragen. In de lijstweergave kun je de documenten opvragen per jaar, half jaar, kwartaal of maand.