Nieuwsberichten

Een nieuwsbericht gebruik je in Yuki voor interne mededelingen, procedures of andere zaken die je bij elke gebruiker onder de aandacht wilt brengen.

Open de module 'Archief' en klik vervolgens links in je scherm op 'Nieuwsberichten'. 

Het volgende scherm wordt geopend:



In dit overzicht zie je wanneer welke gebruiker een nieuwsbericht heeft aangemaakt in het domein. 
Om het bijgevoegde document van het nieuwsbericht te bekijken klik je op > voor het desbetreffende nieuwsbericht.



Nieuwsbericht aanmaken

Om een nieuwsbericht aan te maken doorloop je de volgende stappen:
  • Klik op de knop 'Nieuw document aanmaken' bovenin je scherm
  • Selecteer de manier waarop je het document wilt aanmaken:
    • Ik wil één bestand van mijn PC uploaden
    • Ik wil enkele bestanden (pagina's) tot één document samenvoegen
    • Ik wil een document van één of meerdere pagina's inscannen
    • Ik wil direct een document intypen.
  • Voer vervolgens de benodigde gegevens en eventueel tekst in, bepaal welke gebruikers toegang hebben tot het nieuwsbericht en kenmerk het document als 'Nieuws'



     
  • Kik op de knop 'Bewaren'.

In dit voorbeeld krijgen alle werknemers in de administratie 'Yuki Training' nu rechtsonder in hun scherm een notificatie van dit nieuwsbericht (mits de tool Yuki notificaties is geïnstalleerd).

LET OP!
Wanneer er bij personeelsleden afdelingen zijn vastgelegd kun je ook aangeven voor welke afdeling een nieuwsbericht bestemd is.