Klantspecifieke afspraken vastleggen

De portaal backoffice van de administratie, behalve de klant, kan speciale klantspecifieke afspraken over een administratie, relatie of een grootboekrekening vastleggen.

Wanneer er speciale afspraken zijn vastgelegd kun je deze zogenaamde notities vinden door links in je scherm te klikken op de link 'Klantspecifieke opm.' of op het icoon 'i'. Als er nog geen notities aanwezig zijn in het domein zal het icoon 'i' niet worden getoond. 



LET OP!
Na het vastleggen van een eerste notitie in de administratie zal het icoon 'i' pas zichtbaar worden bij de eerstvolgende login.

Hieronder wordt uitgelegd hoe je achtereenvolgens een notitie vastlegt bij een administratie, een relatie en een grootboekrekening.


Administratie

Klik linksboven in je scherm op het icoon 'Logo'. Klik vervolgens op de link 'Mijn domein', selecteer de administratie waarbij je een notitie wilt vastleggen. Open het tabblad 'Juridisch' en klik vervolgens op de knop 'Bewerken'. Leg onderaan in je scherm in het veld 'Klantspecifieke opm.' de notitie(s) vast.



Klik vervolgens op de knop 'Bewaren'.


Relatie

Open de module 'Relaties' en zoek en selecteer vervolgens de relatie waarbij je een notitie wilt vastleggen. Open het tabblad 'Extra' en klik vervolgens op de knop 'Bewerken'. Leg in het veld 'Klantspecifieke opm.' de notitie(s) vast.
Klik vervolgens op de knop 'Bewaren'.




Grootboekrekening

Open de module 'Boekhouding' en klik vervolgens links in je scherm onder de kop 'Bewerken' op de link 'Rekeningschema'. Zoek en selecteer de grootboekrekening waarbij je een notitie wilt vastleggen. Klik links in je scherm op de link 'Grootboek' en klik vervolgens op de knop 'Bewerken'. Leg in het veld 'Notities' de notitie(s) vast.
Klik vervolgens op de knop 'Bewaren'.