Inkoopadministratie

De inkoopadministratie (Aankoopadministratie in België) bundelt alle zaken rond leveranciers en inkoopfacturen. Een aantal overzichten geven je inzage in de historie en status van alle zaken die aan je bedrijf gefactureerd werden. 



Inkooplijst
Overzicht van leveranciers en de bedragen die ze in een bepaalde periode (maand, kwartaal of jaar) aan het bedrijf gefactureerd hebben.

Inkoopfacturen
Lijst van historische facturen met zoekfunctie op leverancier, onderwerp, bedrag, datum, nummer en dossier. Manier om snel een factuur of facturen van een leverancier te vinden. Het resultaat van de zoekfunctie is eenvoudig naar Excel te exporteren voor verdere bewerking.

Saldilijst leveranciers
Overzicht van alle leveranciers die nog geld van het bedrijf tegoed hebben. 

Status van facturen
Diverse overzichten geven inzage in de status van de diverse facturen zoals 'In behandeling', facturen waarvan de betaling onderweg is (betaald via creditcard, pinpas of automatische incasso (domiciliëring) of nog te betalen facturen ('Niet betaald').


Zie ook: