Google Drive


YUKI GOOGLE DRIVE





Snel en eenvoudig bestanden aanleveren

Je scans en documenten kun je nu op een eenvoudige manier aanleveren door ze met ons te delen via Google Drive. Of het nu gaat om documenten die Yuki moet verwerken, of documenten die je zelf wilt archiveren, het aanleveren van je documenten is in een handomdraai geregeld.

Hoe kun je documenten aanleveren?

Het aanleveren van documenten doe je door bestanden naar je met Yuki gedeelde Google Drive map te uploaden. De volgende namen zijn voor jouw domein gereserveerd:

  • <administratienaam> (bedrijf) : <domeinnaam>

Deze mappen kun je binnen je Google Drive op een willekeurige locatie aanmaken. Bijvoorbeeld als volgt:

Mijn schijf/<domeinnaam>

Mocht je andere map namen willen gebruiken kun je deze aanpassen door het "E-mail adres voor documenten" van je administratie aan te passen in je bedrijfsprofiel

Mappen delen met Yuki

De volgende stap die je moet nemen is het delen van de Google Drive map met het Yuki Google account. Via het context-menu van een map kun je kiezen voor Delen. Google Drive zal vervolgens een venster openen voor het delen van de map. Voeg hier de gebruiker support@yuki.nl toe met het recht om te mogen bewerken.

In de optionele persoonlijk boodschap moet je onderstaande unieke code vermelden. Deze code gebruiken wij om te verifiëren dat het om een legitiem verzoek gaat van een bestaande Yuki klant.

<UNIEKE CODE>


Belangrijk om te weten!

Geen documenten en/of submappen aanmaken in de gedeelde map voordat je een bevestiging van de aanvraag hebt ontvangen van support@yuki.nl. De documenten die aangeboden worden via Google Drive zullen naar de map Verwerkt in de gedeelde map verplaatst worden. De bestanden die Yuki succesvol heeft ontvangen kun je terugvinden in de Digitale Postbus.

Meer hulp nodig?

Meer informatie over Google Drive kun je vinden op www.google.com/drive Mocht je nog meer willen weten over het gebruik van Google Drive, neem dan contact op met onze supportafdeling. Ze helpen je graag verder.