Foutmeldingen Nmbrs® koppeling

Indien er in één of meerdere domeinen binnen het portaal problemen zijn met het importeren van salarisdocumenten via de Nmbrs® koppeling, krijgt elke portaalbeheerder automatisch een taak toegewezen in het portaal.





De taak heeft de naam 'Payroll Update meldingen'.



Wanneer je de taak opent vind je onder 'Notities' de melding van het probleem.



LET OP!
Een portaalbeheerder kan de 'taak' zelf oppakken of toewijzen aan een medewerker van het kantoor. 



Bekende foutmeldingen en oplossingen.


 Foutmelding  Oplossing
Administratie: "bedrijfsnaam" : Grootboekrekening 'naam en nummer grootboekrekening' niet gevonden. De loonheffingen grootboekrekening in Nmbrs® moet
worden aangepast naar de loonheffingen grootboekrekening van Yuki.
Debiteur "bedrijfsnaam" is niet gevonden in Nmbrs®. Controleer of de debiteur met precies dezelfde naam is aangemaakt in de Nmbrs® omgeving. Gelieve nogmaals te controleren of uw bedrijfsnaam perfect overeen komt met uw domeinnaam in Yuki.
Debiteur "bedrijfsnaam" is meerdere keren aangemaakt in Nmbrs®. Controleer uw bedrijfsgegevens nogmaals. Als u er niet uitkomt, gelieve contact op te nemen met Nmbrs®.
Debiteur "bedrijfsnaam" is gevonden in Nmbrs®
Er zijn alleen nog geen bedrijven aangemaakt in 
Nmbrs®.
Om dit probleem op te lossen, maak een bedrijfsnaam aan in Nmbrs® die overeen komt met de domeinnaam in Yuki.
Fout bij het inlezen van salarisstroken. Geen werknemers gevonden voor "Bedrijfsnaam" Run: "Maand Jaar". Gelieve de gegevens van uw werknemers te controleren.
Het importeren van de loonjournaalposten is mislukt. Administratie: "Bedrijfsnaam", Documentdatum: "dd-mm-yyyy", Run: "nummer", Foutmelding: "Cannot book this transactionline because the GLAccount is disabled (code = 'code')". Gelieve contact op te nemen met Yuki.
Het ophalen van debiteur "bedrijfsnaam" is mislukt. Nmbrs heeft uw bedrijfsnaam niet kunnen vinden in zijn systeem. Controleer of uw bedrijfsgegevens correct zijn ingevuld in Yuki. Als u hier niet uitkomt, gelieve contact op te nemen met Nmbrs®.
Server was unable to process request. ---> 1001: Invalid_Authentication Verkeerde contractregel in Yuki. Neem hiervoor contact op met Yuki support.   
De administratie "bedrijfsnaam" met code "..." voor debiteur "..." kon niet worden gevonden. In Nmbrs® wordt een tag/filter toegevoegd aan de account login waardoor een gebruiker alleen debiteuren met de desbetreffende tag kan zien. Deze tag ontbreekt in Nmbrs®.
Gelieve contact op te nemen met Nmbrs
®.
  
 


Heb je vragen over overige foutmeldingen, neem dan contact op met Yuki support.
Je kunt altijd even bellen op nummer +31 (0) 10 201 9734 of een mail sturen naar: support@yuki.nl.



Zie ook: