Documentatie‎ > ‎Yuki Postbus‎ > ‎

Berichten van Yuki

Bij de 'Instellingen' kun je aangeven welke gebruiker per administratie binnen het domein de berichten van Yuki gaat ontvangen.

Deze instelling kan alleen worden aangepast door een gebruiker met de rol 'Directie' of de eigenaar van het domein.


De berichten gaan over de volgende zaken:
  • Vragen over de administratie
  • Berichten over de btw-aangifte
  • Vragen over aandachtspunten (bijvoorbeeld documenten die niet verwerkt kunnen worden)
  • Taken met betrekking tot salarisstroken

    LET OP! 
    Deze instelling is alleen van toepassing wanneer je gebruikt maakt van de Yuki salarisservice.

Klik linksboven in elk Yuki scherm op het logo, klik vervolgens op 'Instellingen' en klik daarna op het icoon 'Berichten'. 

Het volgende scherm wordt nu geopend:



Hier kun je per administratie instellen naar wie Yuki berichten stuurt ten aanzien van de volgende onderwerpen:
  • Naar wie gaan standaard de vragen die Yuki over deze administratie heeft?
  • Wie ontvangt berichten rond de automatische herinneringen en handelingen btw-aangifte?

    LET OP!
    Door bij 'Wie ontvangt berichten rond de btw-aangifte?' 'Geen ontvanger' te selecteren, kun je afzien van alle berichten rond de btw-aangifte voor de betreffende administratie (voor als je zeker weet dat je het zelf in de gaten houdt).




  • Wie ontvangt berichten rond aandachtspunten zoals documenten die niet verwerkt kunnen worden of nog ontbreken?
  • Wie ontvangt taken met betrekking tot de salarisstroken?

    LET OP!
    Berichtgeving omtrent salarisstroken kan alleen gestuurd worden naar een gebruiker met de rol 'Directie' of 'HRM'.


Zie ook: