Documentatie‎ > ‎

Samen met ABN AMRO en TNT Scanpost

Samen met ABN AMRO en TNT Scanpost


Yuki wil de papierstroom in het kantoor van de ondernemer verminderen. Samen met ABN AMRO en TNT Scanpost lukt dat steeds beter.

Yuki werkt sinds de zomer van 2010 nauw samen met de ABN AMRO bank. Als je klant bent van deze bank, kun je ABN AMRO opdracht geven de bankgegevens aan je Yuki boekhouding te koppelen. De bank stuurt dan elke dag alle bij- en afschrijvingen automatisch door. Hartstikke handig, vinden steeds meer Yuki klanten. Klik op deze linkom hierover meer te lezen.

Sinds kort werken we samen met TNT Post om financiële documenten meteen aan de bron te digitaliseren. Het werkt heel eenvoudig. Als je Yuki klant bent, kun je leveranciers hun financiële stukken voortaan aan een nieuw, uniek postbusadres laten sturen. Het TNT distributiecentrum stuurt daarna alle financiële documenten digitaal rechtstreeks door naar je Yuki postbusadres. Zo ben je dus in één keer de papieren (financiële) papierstroom kwijt. Meer informatie over de mogelijkheden van TNT Scanpost vind je via deze link.

Onze leerervaring van 2010:

Afbeelding toevoegen
Het helpt enorm, zo blijkt, om je Yuki administratie compleet en op orde te krijgen als je bankregels automatisch laat aanleveren. Daarom is de automatische en dus gegarandeerde aanlevering van de bankregels een duidelijke toegevoegde waarde. Zodra andere banken zoals de Rabobank en de ING hier technisch klaar voor zijn, willen we daar natuurlijk een zelfde afspraak mee maken.
Comments