Documentatie‎ > ‎

Opstarten met Yuki

Als je voor het eerst inlogt in je eigen domeinmet één of meer administratie(s), merk je dat die vrijwel leeg is. We weten nog niets van je bedrijf en hebben nog geen documenten van je ontvangen. Yuki werkt helemaal op basis van informatie die jij aan Yuki aanlevert. Wat we niet hebben, kunnen we ook niet boeken. Het is dus belangrijk dat je aan Yuki alles aanlevert wat relevant is voor je administratie. Liever iets te veel dan iets te weinig.


In de opstartfase moeten we elkaar wel leren kennen. We vragen je in deze fase dan ook de nodige informatie over je onderneming aan ons te verstrekken zodat onze medewerkers goed begrijpen met wat voor bedrijf ze te maken hebben en welke zaken specifiek zijn.

Deze instructie is bedoeld om jou stap voor stap gedurende de opstartfase te begeleiden. Lees de verschillende stappen zorgvuldig door en volg de instructies zoveel mogelijk op. Je krijgt ook regelmatig tips die ervoor zorgen dat je administratie juist, volledig en tijdig kan worden bijgewerkt.

TIP!
Hoe vaker je informatie aan Yuki aanlevert, hoe betrouwbaarder de informatie in Yuki is. Wij adviseren om één keer per week alles aan te leveren. Kies daarvoor een vaste dag. Als dat niet lukt, zorg er dan voor dat je minimaal maandelijks je spullen aanlevert. Dat bespaart je ook extra kosten.

Voordat je begint controleer je even of je hard- en software aan de systeemeisen voldoet!