Documentatie‎ > ‎

Opstart stap 9: vragen en antwoorden

Nadat je de documenten en banktransacties hebt aangeleverd gaat Yuki direct aan de slag om alles te verwerken. Deels gebeurt dat automatisch, deels met de hand. Het kan voorkomen dat we sommige inkomsten of uitgaven niet direct kunnen plaatsen, zeker als we nog niet zo lang bij je administratie betrokken zijn. Mocht dat het geval zijn dan zal Yuki over het document of de banktransactie een vraag aan je stellen. Die vragen vind je terug in de Yuki postbus. Je krijgt ook een e-mail notificatie, zodat je weet dat Yuki een vraag aan je gesteld heeft. Bekijk en beantwoord de vragen regelmatig. 


Als jou iets is opgevallen, bijvoorbeeld een document is verkeerd geboekt, dan kun je ook een vraag aan Yuki stellen. Daarvoor heb je drie manieren:

Via het document

Als je het betreffende document op je scherm hebt staan, kun je gebruik maken van de knop (Backoffice vraag) in de taakbalk. Je kunt dan je vraag intypen. Klik op de knop 'Versturen' om de vraag (met een link naar het document ) naar een Yuki medewerker te versturen. 


Via de Yuki postbus


Afbeelding toevoegen

Als je een algemene vraag hebt, niet specifiek over een bepaald document, dan kun je naar de Yuki postbus gaan en op de knop 'Vraag' klikken. In de statusbalk, helemaal onderin je domein, vind je ook een link ‘Stel een vraag’. Die link brengt je bij hetzelfde scherm.

Het volgende scherm wordt geopend:


Je kunt nu kiezen om een vraag te stellen over je boekhouding of de Yuki software. Daarnaast kun je ook een klacht indienen.
Op basis van deze indeling worden de vragen effectiever beantwoord. 

Gebruik van de helpdesk


De helpdesk van Yuki is beschikbaar om vragen over het gebruik van de Yuki software te beantwoorden. Je kunt de helpdesk bereiken door het stellen van vragen (zie hiervoor), of door tijdens kantooruren te bellen naar 010-3132602.

Kijk voordat je belt of een vraag stelt of je het antwoord niet kunt vinden in de lijst van veel bekeken antwoorden (link links bovenin het scherm) of in de eigen Yuki–Help ( link onderin het scherm van je Yuki domein).


Zie ook: