Documentatie‎ > ‎

Navigeren binnen Yuki

Lees de onderstaande helppagina of bekijk de video 'Inloggen en navigeren in Yuki'!


Inloggen en navigeren in Yuki


Yuki is gestart met het uitrollen van een nieuwe gebruikersinterface.


De taakbalken zijn voorzien van een nieuwe vormgeving. Wat direct opvalt zijn de grotere, brede functie balken. Als je met je muis over de Yuki buttons beweegt, toont Yuki meteen de meest gebruikte functies per module. Zo kun je meteen doorklikken.

Je kunt vanaf nu ook gebruikmaken van de nieuwe notificatie slidebar, hiermee zie je in één oogopslag nieuwsberichten, afspraken, e-mails en taken.

Bekijk de video 'Yuki navigatie'!

Yuki navigatie!




Modules in Yuki domein

Afhankelijk van je gebruikersrechten en extra modules die in een domein zijn geactiveerd verschijnen de volgende iconen in je scherm:


De iconen staan elk voor een module binnen Yuki. Door op het icoon van de module te klikken open je de module. 

In Yuki kun je gebruik maken van de volgende modules:

  Home
  Yuki Postbus. Hier kun je al je documenten en transacties (bankbestanden) aanleveren en communiceren met de backoffice.
  Archief. Hier archiveer je al je documenten, ook de niet-financiële documenten.
  Boekhouding. Hier vind je o.a. je bedrijfsmonitor, het overzicht 'Omzet en Kosten', 'Bezittingen en schulden', de lijst met openstaande facturen etc.
  Bank. Overzicht van al je zakelijke bankrekeningen, creditcards en online betalingsproviders én de transacties die daarop geboekt zijn.
  Verkoop met daaronder de module Facturatie. Bekijk de geboekte verkoopfacturen of maak je eigen verkoopfacturen hier aan.
  Inkoop (BE: aankoopadministratie). Hier vind je het overzicht van al je inkopen, leveranciers, facturen in behandeling  en onbetaalde facturen.
  Personeel. Overzicht van alle werknemers en de relevante documenten zoals hun salarisstroken, declaraties en  verzuimregistratie.
  Relatiebeheer. Al je klanten, leveranciers, medewerkers en overige relaties op één plek. Bekijk welke zaken je met ze gedaan hebt, verstuur een mailing of print etiketten.
  Dossiers (of projecten). Dossiers zijn een manier om informatie te bundelen. In een dossier kun je bijvoorbeeld documenten, financiële transacties, taken etc. bundelen.
  E-mail. Haal met POP3 al je zakelijke mail binnen en koppel deze aan klanten, leveranciers of medewerkers.
  Bedrijfsagenda met daaronder de module Urenregistratie en de module Taken voor het opzetten van een eenvoudige workflow. 
 Zoekfunctie. Vul een woord, bedrag of datum in om door alle informatie in je Yuki domein te zoeken naar relaties, documenten, transacties, dossiers, taken, grootboekrekeningen etc.