Documentatie‎ > ‎

Hoe begin ik met Yuki?

Voordat je daadwerkelijk met Yuki kunt beginnen dienen de Ondernemer en de Yuki partner gedurende de opstartfase een aantal gegevens in te voeren.

Hieronder volgt een uitleg over de volgende onderwerpen:

Informatie over het Partner portaal vind je bovenin onder het tabblad 'Partner portaal'.


Je administratie aanleveren


Om echt met je boekhouding te beginnen, is het belangrijk dat je documenten (zoals facturen en bankafschriften) gaat aanleveren aan Yuki. Je kunt dit op zes manieren doen:
  • Direct inscannen
  • Uploaden
  • Via je Dropbox account
  • Via je eigen Google drive account
  • Mailen
  • Met de Yuki app (beschikbaar voor Apple en Android). 

Klik hiervoor op de Yuki Postbus en kies vervolgens één van de opties. 



Voor meer uitleg over het scannen, synchroniseren, mailen en uploaden, zie ook: Opstart stap 3: scannen, uploaden, syncen of mailen van documenten


Je persoonlijke instellingen aanpassen


In je eigen Yuki domein kun je je persoonlijke instellingen aanpassen.



Voor meer uitleg over het aanpassen van de je persoonlijke instellingen zie ook: Je persoonlijke instellingen aanpassen.