Documentatie‎ > ‎

E-mail delen binnen Yuki

Je kunt voor elke e-mail aangeven wie deze mag inzien. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn als je wilt dat jouw collega's de conversaties met klanten ook kunnen lezen. Standaard staat dit op 'privé' en kun je hem dus alleen zelf lezen. Je kunt dit handmatig aanpassen: 

  • Iedereen
  • Alle gebruikers
  • Alle werknemers
  • Directie
  • Privé. 
De e-mails die voor jou toegankelijk zijn (en die niet in je eigen inbox staan) kun je terugvinden op drie manieren:
  • Op de adreskaart van de verzender
  • Op de adreskaart van de ontvanger
  • Via de zoekfunctie.
De toegang wordt gewijzigd per e-mail, dus als er een nieuw antwoord wordt ontvangen of verzonden zal deze standaard toegang 'privé' hebben. Je kunt op elk gewenst moment de toegang aanpassen.

Let op: de keuze 'privé' of 'zakelijk' linksboven zegt niets over de toegang. Deze kan worden gebruikt om onderscheid te maken tussen privé en zakelijke e-mailadressen.

Afbeelding toevoegen


Zie ook: