Documentatie‎ > ‎

Agenda

De bedrijfsagenda is een handige tool om bedrijfsmatige activiteiten met elkaar te delen. De agenda is toegankelijk voor alle gebruikers. Hij is dus niet bedoeld als persoonlijke agenda (alhoewel deze soms zo ook wel gebruikt wordt). Gebruik de agenda om afspraken met je collega's te delen, bijvoorbeeld voor vergaderingen, evenementen, deadlines voor projecten of andere administratieve zaken.



Open de module 'Agenda' door te klikken op het icoon 'Agenda' bovenin je scherm. Het startscherm van de module 'Agenda' wordt nu geopend:

Links in je scherm vind je de belangrijkste functies van de module 'Agenda'. Ze worden hieronder kort beschreven.


Taken

Met de extra Yuki Office module kun je kleine werkprocessen binnen je bedrijf opzetten. Maak afspraken met medewerkers en beheer de agenda van het hele bedrijf. Maak taken aan voor medewerkers (bijv. het aanmaken van een bestelling) of zet een workflow op voor het goedkeuren van facturen en documenten en het vrijgeven voor betaling daarvan. Ontvang en verstuur e-mail vanuit elk e-mailadres. 


Urenregistratie en facturatie

Dit is een extra module van Yuki. Hiermee kunnen je medewerkers facturabele uren op klanten of projecten registreren en kun je deze na beoordeling en fiattering gebruiken om facturen voor klanten aan te maken.



Zie ook: