Ondernemersportal Basis of Plus versus Yuki ondernemerslicentie

Lees de onderstaande helppagina of bekijk de video.

Ondernemers die in Yuki werken krijgen toegang tot de basis- of plusportal. Daarnaast is er de Yuki ondernemerslicentie, met extra functionaliteit.


Ondernemersportal Basis of Plus 

In deze portal kan de ondernemer onder andere facturen aanleveren, vragen stellen, het archief inzien, de financiële monitor bekijken en bankkoppelingen beheren. Het portaal heeft de volgende functies:
  • Aanleveren van documenten en bestanden van banken
  • Vragen stellen of beantwoorden
  • Toegang tot het online archief van de administratie
  • Financiële monitor met beperkte functionaliteit (geen proef- en saldibalans)
  • Koppeling met ABN AMRO, ING, Rabobank en Knab
  • UBL verwerken en ophalen
  • Mobiele app (iOS en Android)
  • Online factureren met Yuki Facturatie (alleen beschikbaar in Plus)
  • Handmatig herinneringen versturen (alleen beschikbaar in Plus)
  • Betaallijst voor alle nog te betalen facturen (alleen beschikbaar in Plus).

Yuki Compact


Beperkingen
  • Maximaal één administratie per domein 
  • Maximaal één gebruiker per administratie
  • Minder functionaliteit in Yuki Facturatie: herinneringen, periodieke facturen en prijslijsten zijn niet beschikbaar
  • Geen relatiemanagement, module Adresboek (CRM)
  • Geen uitgebreide zoommogelijkheden
  • Geen export van financiële transacties mogelijk.

Aanvullende modules / functionaliteit
  • Online factureren en betaallijst
  • Salariskoppeling
  • Vreemde valuta
  • Webservice (tot 5000 calls per dag) of Webservice Plus (meer dan 5000 calls per dag)
  • WKR.


Yuki ondernemerslicentie 

Een Yuki ondernemerslicentie heeft veel meer functies en biedt de ondernemer een volledig boekhoudpakket. De licentie biedt de volgende functies:
  • Aanleveren van documenten en bestanden van banken
  • Vragen stellen of beantwoorden
  • Toegang tot het online archief van de administratie
  • Financiële monitor (met proef- en saldibalans)
  • Koppeling met ABN AMRO, ING, Rabobank en Knab
  • UBL verwerken en ophalen
  • Mobiele app (iOS en Android).

Extra functionaliteit 
  • Meerdere gebruikers met eigen rechten per domein 
  • Meerdere administraties per domein mogelijk
  • Uitgebreide zoommogelijkheden in de financiële monitor: de ondernemer ziet onder andere overzichten van klanten en leveranciers, kan omzet en kosten én bezittingen en schulden bekijken, en kan inzoomen tot op grootboek niveau
  • Module Adresboek (CRM) met uitgebreid totaaloverzicht van de inkoop en verkoop
  • Export van financiële transacties mogelijk.

Aanvullende modules / functionaliteit
  • Online factureren
  • Betaallijst
  • Incasso
  • Gebruikers met rol
  • Werknemer (zonder rol)
  • Dossiers (projecten)
  • Uren (uren schrijven en factureren)
  • Workflow
  • Webservice (tot 5000 calls per dag) of Webservice Plus (meer dan 5000 calls per dag). 


Zie ook: