Archiefkast

 In je archiefkast zijn alle documenten die zijn aangeleverd in Yuki overzichtelijk opgeborgen in ordners. Op de bovenste plank staan de standaard ordners waarin alle te verwerken en al verwerkte financiële en niet-financiële documenten zijn opgeborgen die belangrijk zijn voor je financiële administratie in Yuki. Op de onderste plank vind je de ordners waarin je documenten kunt opbergen die privé zijn of onbelangrijk voor je administratie.


Open de module 'Archief' door te klikken op het icoon 'Archief' bovenin je scherm. Het scherm 'Archief' wordt nu geopend:
 


LET OP!
Alle documenten die nog door de backoffice moeten worden verwerkt staan in de ordner 'Uitzoeken Yuki'.

Elke ordner kent een onderverdeling in tabbladen. Indien gewenst kun je zelf ordners en tabbladen toevoegen. Hiervoor klik je boven een ordner op de rechtermuisknop en klik je vervolgens op 'Bewerken'.



De standaard ordners van Yuki bevatten een aantal tabbladen die je niet kunt verwijderen, verplaatsen of hernoemen.

Bovenin je scherm zie je de volgende knoppen:



  Toon of verberg het zijmenu (alle toepassingen in de module 'Archief').
  Maak een nieuw document aan.
  Upload meerdere documenten tegelijkertijd.
  Scannen.
  Toon de ordners waarin de documenten zijn opgeborgen.
  Lijstweergave (details) van documenten.
  De documenten worden gegroepeerd op soort.
  Tag cloud
  Zoeken van documenten op Aanmaker, Relatie, Onderwerp, Tag, Bedrag of Valuta. In het Zoekveld typ                       je vervolgens de naam, tekst, tag, bedrag of valuta waarnaar je wilt zoeken.
  Archief instellingen, instelling van het standaard beveiligingsniveau voor niet-financiële documenten.
  Bekijk de ordners van een bepaalde administratie of van het gehele domein. 

Daarnaast kun je alleen de ordners van een bepaald jaar opvragen. In de lijstweergave kun je de documenten opvragen per jaar, half jaar, kwartaal of maand.