Administratie koppelen met bestaande account bij Mollie (pilot versie)

Wanneer je in je administratie in Yuki een Mollie bankrekening hebt aangemaakt kun je deze verbinden/koppelen met je al bestaande account bij Mollie.

Hierdoor wordt het mogelijk om je klanten via een betaallink (betaalknop) in al je verkoopfacturen via Mollie te laten betalen.


Na het koppelen van je administratie met Mollie moet bij de rekeninggegevens van je Mollie bankrekening in Yuki bij 'Betalingsprovider account' het e-mailadres (gebruikersnaam) ingevuld worden waarmee je inlogt bij je account bij Mollie.


Daarnaast moet, indien nodig, je account bij Mollie nog verder worden ingericht. Je moet hierbij bijvoorbeeld denken aan het selecteren van de verschillende betaalmethoden waarvan je klanten gebruik kunnen maken of met welke frequentie de betalingen van je klanten aan jou worden uitbetaald door Mollie.


LET OP!

Een administratie in Yuki kun je slechts koppelen met één Mollie account.


In de module ‘Verkoop’ klik je onder 'Factuurinstellingen'. Het volgende scherm wordt geopend:




Klik op 'Verbinding maken'. Het volgende scherm wordt geopend:



Om je administratie in Yuki te koppelen met je account bij Mollie voer je je inloggegevens van Mollie in en klik je vervolgens op de knop 'OK'.


LET OP!

Je kunt ook gratis een nieuwe Mollie account aanmaken door te klikken op de link 'hier' in het bovenstaande scherm.


Het volgende scherm wordt geopend:




LET OP!

Je account bij Mollie kun je op elk moment loskoppelen van je administratie door te klikken op de link 'Verbinding verbreken'.




Zie ook: