Aangeleverd (backoffice portaal)

Een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' kan hier een management overzicht bekijken aangaande de aanlevering van documenten door de klanten van het kantoor. Er worden statistieken bijgehouden van de aantallen documenten die door de klanten per weekdag, werkdag etc. in het portaal werden aangeleverd.

Daarnaast kun je hier ook bekijken hoeveel vragen er op welk tijdstip zijn gesteld en hoeveel documenten er op een bepaald tijdstip in de IDR wachtrij stonden.

De automatische documentverwerking in Yuki gebeurt in het proces wat Intelligent Document Recognition (IDR) wordt genoemd. Voordat documenten in Yuki door de IDR worden afgehandeld, worden de gescande documenten, PDF bestanden, Office documenten, bank- en/of transactiebestanden en UBL/XML facturen in een zogenaamde IDR wachtrij geplaatst.

LET OP!
De gegevens in de verschillende overzichten kunnen worden gebruikt om vast te stellen wanneer binnen het kantoor de piekmomenten liggen.  

Vanuit de desktop in het Yuki backoffice portaal klik je op de tegel 'Aangeleverd' om een overzicht te bekijken van het aantal aangeleverde documenten in het (sub)portaal.



Het volgende scherm wordt geopend:



Door je muis te bewegen over de grafiek kun je bijvoorbeeld in de bovenstaande afbeelding zien dat er in januari van dit jaar om 11 uur s'morgens in totaal 5 documenten zijn aangeleverd.

Je kunt de algemene workflow van alle administraties of alleen die in het (sub)portaal bekijken van:
  • Document(en)
  • Vragen
  • IDR wachtrij.

Daarnaast kun je aangeven van welke dag en/of uur je de algemene workflow wilt zien:
  • Per uur van de dag (met filter alle dagen van de week of een specifieke dag)
  • Per weekdag (met filter alle uren of een specifiek uur)
  • Per uur over de hele week
  • Per dag van de maand.

Daarbij kun je rechtsboven in je scherm gebruik maken van de periode selectie waarmee je een jaar, half jaar, kwartaal of een maand kunt selecteren.




Zie ook: